10 דרכים להיות אונליין

10 דרכים להיות אונליין

להיות אונליין או לא להיות

אתחיל ואומר שהיום, למעשה, כל עסק חייב להיות אונליין ולהנגיש את מגוון השירותים והמוצרים שלו ללקוחות.
אנשים ממעטים לצאת מהבית ופונים לחיפוש מידע ורכישה באמצעות האינטרנט.

יש דרכים שונות ומגוונות להיות זמינים באופן דיגיטלי ונגישים לקהל הלקוחות והגולשים.

איגדתי למענכם 10 דרכים להיות אונליין:

  1. אינדקס עסקי או פורטל

    הופעה באינדקס עסקי או פורטל עסקי רלוונטי, כדוגמת REST, EASY, מידרג, בזק עסקים ועוד.
    אתרי אינדקס אלו בדר"כ גובים תשלום חודשי עבור הופעת השם ופרטי ההתקשרות של העסק שלכם באתר שלהם, אך יחד עם זאת ככל שהאתר גדול יותר יש אליו יותר כניסות.

  2. להיות אונליין עם גוגל לעסק שלי

    פתיחת כרטיס בגוגל לעסק שלי – פרופיל עסקי חינמי שגוגל מציעה עבור עסקים, להגדלת חשיפה במנוע החיפוש גוגל.
    כאמור, זה שירות חינמי שמסופק ע"י גוגל, יש להירשם לשירות באופן מקוון ולקבל קוד בגלויה (כן, זו מהדואר) מגוגל על מנת לתפעל את השירות.
    לקריאת הסבר והרשמה לגוגל לעסק שלי לחצו כאן.

  3. ניהול דף עסקי בפייסבוק

    המקום להצגת השירותים והמוצרים שהעסק שלכם מציע.
    כרשת חברתית זו פלטפורמה טובה ליצירת אינטראקציה בינאישית בין הגולש לביניכם.
    השירות ניתן בחינם, כחלק מהשירותים אותם מציעה פייסבוק. ניתן להרחיב את יכולות השיווק והמיקוד לקהל גולשים ספציפי ע"י קידום ממומן.
    לפתיחת דף עסקי בפייסבוק לחצו כאן.

  4. ניהול קבוצה בפייסבוק

    בניהול נכון וביצירת קהילה שעוקבת אחרי המותג והערכים של העסק שלכם, תיווצר קהילת לקוחות של רוכשים וממליצים.
    גם זה, שירות חינמי, הניתן ע"י פייסבוק אך דורש עבודה עקבית מרובה.
    לפתיחת קבוצה בפייסבוק לחצו כאן.
    לקריאה מה כדאי לדעת על ניהול קבוצה בפייסבוק לחצו כאן.

  5. ניהול פרופיל עסקי בלינקדאין

    במידה והעסק שלכם פונה ללקוח ארגוני או עסקי (B2B), הרשת החברתית הזו תסייע במיקוד לקהל ספציפי זה.
    גם כאן, ניתן לדייק את השיווק לקהל גולשים ספציפי ולהגיע לקהל יעד ממוקד ע"י קידום ממומן.
    לפתיחת פרופיל בלינקדאין לחצו כאן.

  6. ניהול פרופיל באינסטגרם

    במידה והעסק שלכם ויז'ואלי וממוקד לקהל הגולשים הצעיר, הרשת החברתית – אינסטגרם (אף היא בבעלות פייסבוק) מהווה פוטנציאל קידום יעיל וממוקד מבוסס תמונות.
    עיקר האקשן מופיע בסטורי – סיפורים ויזואלים (תמונות וסרטונים) מהחיים המספרים עליכם ועל העסק שלכם מזווית אישית.
    פייסבוק גם מאפשרת חיבור בין הפרופיל העסקי באינסטגרם לדף העסקי בפייסבוק.
    לפתיחת פרופיל באינסטוש לחצו כאן.

  7. ניהול פרופיל בטיקטוק

    הרשת החברתית הזו, (כמו אינסטגרם מהסעיף הקודם) פונה אף היא לקהל הצעיר בעיקר, שצורך וצופה בסרטונים.

  8. להיות אונליין עם ערוץ ביוטיוב

    ערוץ המבוסס על סרטונים. האפשרויות הן רבות: סרטוני תדמית, סרטוני הסברים, סרטוני DIY, סרטונים מקצועיים וסרטונים חובבניים וכן שידורי LIVE.
    להסבר על ערוץ עסקי ביוטיוב לחצו כאן.

  9. להיות אונליין עם אתר תדמית או אתר בלוג

    אתר המרכז ומציג את מגוון השירותים של העסק שלכם ומספק פירוט ומידע רחב על כל אחד מהם.
    אתר הוא למעשה הנכס הדיגיטלי היחידי שהוא בבעלותכם הבלעדית. אליו תוכלו לקשר את כל שאר הערוצים הדיגיטליים שאתם מנהלים.
    ניתן להעלות מאמרים, שירותים, תמונות וסרטונים, למעשה כל מה שהעסק שלכם צריך על מנת להנגיש אותו לקהל הלקוחות.
    עלות הקמת אתר היא אמנם חד פעמית, אך יש לקחת בחשבון עלויות קבועות כדוגמת: עלות הדומיין ועלות אחסון האתר בחברת אחסון.
    רוצים לדעת כמה עולה לבנות אתר תדמית לחצו כאן.

  10. להיות אונליין עם אתר מכירות אונליין או אתר מסחר או e-commerce

    חנות וירטואלית למעשה מאפשרת רכישה וסליקה אונליין למגוון המוצרים או השירותים למכירה של העסק שלכם.
    זו דרך מעולה להגדיל את התפוצה ולהנגיש לגולשים מכל רחבי העולם את היכולת לרכוש מהעסק שלכם.
    גם כאן, בנוסף לעלות החד פעמית של בנייה והקמת האתר, יש לבדוק את עלויות הדומיין, האחסון ועלויות הסליקה, האשראי והנהלת החשבונות.
    רוצים לדעת כמה עולה לבנות אתר מכירות אונליין – עכשיו גם יש מבצע למזמינים בחודש נובמבר 2020 -לפרטים נוספים לחצו כאן.

ספרו לי (כאן בתגובות למטה), באילו ערוצים אתם משתמשים?

אל תתנו לעסק שלכם ללכת לאיבוד בעולם שמתקדם לשיווק ומכירה אונליין.
מצאו את הדרך שלכם, להפגין נוכחות ולתקשר עם אנשים הזקוקים לשירותים או למוצרים שלכם.

רוצים לבנות אתר תדמית או אתר מכירות אונליין – התקשרו 054-2310735
או השאירו את הפרטים שלכם כאן למטה ואצור אתכם קשר בהקדם.

 

אפשר לשתף בלחיצת כפתור קטנה… 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מה דעתך על המאמר?
אשמח לתגובות :-) כאן למטה ⇓

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. רנה רז-גילו

    תודה על המאמר. אני משתמשת בפרסום בפורטל, גוגל לעסק שלי, דף עסקי בפייסבוק, אתר עם בלוג.

    1. שרון פל

      יפה מאד רנה,
      חשוב מאד לא לשים את כל הביצים בסל אחד 🙂

כתיבת תגובה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

יש לך אתר?

אתר תדמית מתבנית ב- 2399 ש"ח בלבד

פרטים נוספים בטלפון

054-2310735
מבצע