5 דגשים בעת עיצוב תמונה לפייסבוק

5 דגשים בעת עיצוב תמונה לפייסבוק

כל הזמן אומרים לך שאת צריכה להעלות פוסטים עם תמונות או סרטונים לדף העסקי.
ואת יושבת שעות ומחפשת תמונה מתאימה שתספר את הסיפור שלך בדרך הכי מדויקת.. אבל אז.. משהו עלול להתפספס.
מהם השיקולים שיש לקחת בחשבון כשאת דואגת לעיצוב תמונה לפייסבוק?

1. זכויות יוצרים של תמונה ( בעת עיצוב תמונה לפייסבוק עסקי)

יש הבדל בין שימוש בתמונות לצרכים פרטיים ולצרכים מסחריים. כלומר – אסור לקחת "סתם" תמונה שאת מוצאת ב"גוגל תמונות" או שראית ברשת ולהעלות אותה לדף העסקי שלך.

למה?
לתמונה יש זכויות יוצרים ומותר להשתמש בה אך ורק אם קבלת אישור מפורש לשימוש מסחרי או רכשת אותה באחד מאתרי התמונות.
מומלץ, כמובן, להשתמש בתמונה שלך.

2. מימדי התמונה בהתאם לפוסט

לכל סוג פוסט יש תמונה עם מימדים ייחודיים לה.
יש לבדוק מהו הגודל הנכון לתמונה שאת רוצה להעלות ולעצב את התמונה בהתאם.
למה?
תמונה שלא עוצבה לפי הגודל המומלץ תיחתך במקומות לא רצויים במסך.

מימדי התמונות לפוסטים המרכזיים הם:
תמונת נושא לדף העסקי: 828X315.
תמונת פרופיל – 360X360.
תמונה לפוסט תמונה (רגיל) – 1200X900.
תמונה לפוסט קישור – 1200X628.
תמונה לאירוע – 1200X628.
תמונה לקישור קרוסלה 600X600.
תמונת נושא של קבוצה – 1640X856.

3. חיבור בין תמונה לתוכן הפוסט

כן, השלב הראשון בעיצוב תמונה לפוסט הוא בחירת תמונה רלוונטית לתוכן הפוסט. בחרי תמונה שתמשוך את העין ו"תספר" על מה ידובר בפוסט. תמונה שתגרום ללקוח הפוטנציאלי, לעצור ולקרוא.
למה?
המשתמש הממוצע, מוצף בתכנים, בתמונות ובסרטונים ואת רוצה שיעצור ויקדיש את הזמן ולקרוא את התוכן שלך.

4. הוספת כיתוב בעת עיצוב תמונה לפייסבוק

מומלץ להוסיף כיתוב על התמונה – כיתוב המניע לפעולה או מסביר על מה ידבר הפוסט.
הוסיפי שאלה או הנחיה, כותרת או תהיה שתעודד את הקורא ללחוץ על התמונה או לקרוא את הפוסט עצמו.
למה?
מאותה סיבה של הסעיף הקודם, שימוש בכל האמצעים למשוך את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי שלך.

5. הממשק בו יצפה הלקוח בתמונה

בעת עיצוב התמונה יש להבחין בין הממשקים השונים בהם הלקוח צופה בתמונה: מחשב שולחני, טלפון נייד או טאבלט.
למה?
בנייד תוצג רק חלק מהתמונה ואלמנטים – תמונה/כיתוב שעוצבו בשולי התמונה לא יוצגו.
לדוגמה, כך מוצגת תמונת הנושא בדף העסקי שלי במחשב השולחני:

5 דגשים בעת עיצוב תמונה לפייסבוק במחשב

ובטלפון הנייד היא מוצגת כך:
 עיצוב תמונה לפייסבוק בנייד

תוכלי לראות שחלק מהאלמנטים לא מופיעים בתמונת הנושא בנייד.

זהו להפעם.
אני מזכירה לך לכתוב פוסט עם תוכן מעניין ולשלב תמונה רלוונטית, ייחודית, מושכת את העין.

שרון פל – נראות וירטואלית לעסק שלך

בקרי אותי בפייסבוק 

להורדת המדריך החינמי "מדריך ל-5 כלים לנראות מנצחת בפייסבוק" לחצי כאן

יש גם סדנה לעיצוב תמונות באופן עצמאי – להרשמה לחצי כאן

אפשר לשתף בלחיצת כפתור קטנה… 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מה דעתך על המאמר?
אשמח לתגובות :-) כאן למטה ⇓

כתיבת תגובה

אם אהבת את המאמר

יש פה עוד כמה מוצלחים…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

יש לך אתר?

אתר תדמית מתבנית ב- 2399 ש"ח בלבד

פרטים נוספים בטלפון

054-2310735
מבצע