סדר יום לשיווק אפקטיבי בפייסבוק

סדר יום לשיווק אפקטיבי בפייסבוק

סדר יום לשיווק אפקטיבי בפייסבוק נשמע כמו תופעת טבע לא אפשרית.  נכון?!

למעשה, קביעת סדר יום לעבודת שיווק אורגנית יעילה בפייסבוק היא הרבה יותר קלה ממה שחושבים וברגע שהשגרה נקבעת, העבודה עצמה נעשית סופר קלה ויעילה.

4 הנחיות לקביעת סדר יום לשיווק אפקטיבי בפייסבוק:

1. "מצב הפעלה – שיווק"

זמן שיווק בפייסבוק מיועד לשיווק. ורק לשיווק.
לא קריאת סיפורים, לא תגובות לחברים ולחברות ולא קריאת פוסטים מצחיקים בקבוצת "מאמצחיק" או פרטי מידע מרתקים בקבוצת "קבוצת חובבי היסטוריה".

2. זמן

שיווק אורגני בפייסבוק דורש התמדה לטווח ארוך וצורך זמן. על כן יש להקדיש כחצי שעה-שעה לנושא השיווק בפייסבוק, כל יום.
בלי הנחות.

3. כלי עזר

טבלאות, שעון עצר וסבלנות.
טבלאות שאני ממליצה להשתמש בהן על מנת לייעל את תהליך העבודה הן: לוח תכנון לעבודה בקבוצות, לוח תכנון חודשי לשיווק בדף העסקי, טבלת מטרות לקידום חודשית וכל טבלה נוספת שתעזור לארגן את שגרת השיווק.

4. שגרת עבודה

אני מחלקת את שגרת העבודה ל-3. בהתאם לזמן שהקצבתי לעבודה, אני מקדישה את הזמן הייחודי לכל משימה.

החלוקה המומלצת לשגרת עבודה או סדר יום יעיל לשיווק אורגני בפייסבוק:

שלב 1 – בדיקת ההתראות. 5-10 דק'

א. מעבר על ההתראות ובדיקה האם תויג השם שלך או הדף העסקי שלך ותגובה לתיוגים אלו בהתאם.
ב. בדיקה האם הגיבו על פוסט שלך בדף העסקי, בקבוצה או בפרופיל האישי ותגובה בהתאם.
כלי עזר מומלץ: סבלנות ושעון עצר.

שלב 2 – ניהול הדף העסקי והעלאת פוסט בהתאם לתוכנית העבודה שלך. 10-15 דק'

סוף החודש, זה הזמן המעולה לקבוע מהן המטרות של העסק לחודש העוקב.
לאחר קביעת המטרות, יש ליצור תוכנית עבודה חודשית, לפי ימים, בה ישובצו הרעיונות והנושאים לפוסטים שיעזרו בקידום המטרות.
כתיבת הפוסט ביום שנקבע, קלה יותר, כיון שהנושא והמטרה כבר ידועים מראש.
כלי עזר מומלצים: לוח תכנון חודשי לשיווק בדף העסקי, טבלת מטרות לקידום חודשית

שלב 3 – פעילות בקבוצות. 15-30 דק'

עבודת הקידום בקבוצות משתנה בהתאם לאופי הקבוצה ונחלקת ל-2: קבוצות לשיתוף פוסטים, כלומר קבוצות לפרסום וקבוצות לפעילות אורגנית.
כלי עזר מומלץ: לוח תכנון לעבודה בקבוצות – לחלוקה והתמצאות בין סוגי הקבוצות.

קבוצות לפרסום, הן קבוצות בהן ניתן לפרסם, ולשתף את הפוסט השיווקי/מכירתי מהדף העסקי.
חשוב לבחור קבוצות בהן חברים לקוחות קהל היעד של העסק, לפי תחום עיסוק או לפי אזור פעילות ולא בקבוצות כלליות.
בעת מיון הקבוצות ניתן לשבץ אותן בטבלה ולעקוב אחרי פעולת השיתוף היומית של הפוסטים.

קבוצות לפעילות אורגנית, הן קבוצות בהן קהל היעד של העסק נמצא, שואל, קורא, מגיב ושותף בדיונים.
זה המקום לייצר את הפרסונה העסקית, להציג את האדם מאחורי העסק ומומחיותו. המקום ליצור את מערכת היחסים עם הקהל הפוטנציאלי.

חשוב לבחור קבוצות רלוונטיות לקידום העסק, קבוצות בהן מתקיימים דיוני ההתייעצות רבים וקהל רב משתתף בהם.
שיבוץ הקבוצות בטבלה לפי חלוקה יומית, מסייע ליעילות בזמן ובאיכות של עבודת השיווק.
ממליצה לשבץ בטבלה, 3-5 קבוצות בכל יום בשבוע, ובכל יום להקדיש 15-30 דק בסך הכל, לפעילות בקבוצות אלה:
לעבור על הפוסטים מהיממה האחרונה ולמצוא את הדרך להיות מעורבים בדיונים.

קביעת סדר יום לשיווק אפקטיבי בפייסבוק, מקל על עבודת השיווק, מייעל וממקד. 

עד כאן להפעם 🙂

שרון פל – נראות וירטואלית לעסק שלך
בניית אתרים והדרכות לקידום אורגני בפייסבוק

בקרי אותי בפייסבוק 

אולי יעניין אותך לקרוא על 3 כללי יסוד בהצטרפות לקבוצה חדשה

 

אפשר לשתף בלחיצת כפתור קטנה… 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מה דעתך על המאמר?
אשמח לתגובות :-) כאן למטה ⇓

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. עלית

    פוסט מעולה! ממש עשה לי סדר, תודה

    1. שרון פל

      תודה עלית

כתיבת תגובה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

יש לך אתר?

אתר תדמית מתבנית ב- 2399 ש"ח בלבד

פרטים נוספים בטלפון

054-2310735
מבצע