מה ההבדל בין דף עסקי לדף נחיתה?

מה ההבדל בין דף עסקי לדף נחיתה?

מה ההבדל בין דף עסקי לדף נחיתה? מה זה פרופיל אישי?

השבוע התבקשתי לתת הצעת מחיר לתפעול "פרופיל עסקי", "דף נחיתה" ו"באנרים".
אט אט פירטתי מה אומר כל אחד מהמרכיבים, איפה הוא "יושב" ועל מה כמובן, אני נותנת מענה.

אתחיל ברכיבים שתוכלי למצוא ברשת החברתית של פייסבוק.

מהו "פרופיל אישי"?

זו הישות הכל יכולה בפייסבוק. זה למעשה החשבון שאיתו את נכנסת יום יום לפייסבוק. היא זו שיכולה להציע חברות לאנשים, להגיב לכל הפוסטים באשר הם (לפי הגדרות הפרטיות כמובן), להצטרף לקבוצות, לפתוח דף עסקי וכו'.

ל"פרופיל אישי" יש חברים. במגבלה של עד 5000 חברים.
וכן ניתן לקבוע את רמת החשיפה של הפוסטים שיועלו.

יש מספר כללים שכל פרופיל מחויב בו:

  1. שם הפרופיל חייב להיות אמיתי, כזה שתוכלי לאמת, כאשר את מתבקשת על ידי המערכת, באמצעות תעודות מזהות.
  2. פרופיל חייב להיות אישי. לא עם בעלך ולא שם של חברה. אישי שלך!
  3. פרופיל אישי מיועד לשימוש לא מסחרי.

מהו "דף עסקי"?

דף עסקי נועד להציג את העסק, המותג או המוצר שלך בפייסבוק. הדף מאפשר לך ליצור אינטראקציה עם אנשים בפייסבוק ומציע כלים שיעזרו לך לנהל את המעורבות של האנשים ולעקוב אחריה.

בדף עסקי אנחנו נדבר על כמות האוהדים.

הישות של הדף העסקי יכולה להגיב בפוסטים מסויימים, "לאהוב" דפים עסקיים אחרים אך אינה יכולה להצטרף לקבוצות.

ה"פרופיל האישי" הוא שמזמין אוהדים לדף. ניתן להזמין רק חברים של ה"פרופיל האישי".
לדף ניתן לשייך מספר מנהלים, וכן היררכיית תפקידים מגוונת.

קידום אורגני – הוא קידום "טבעי" של הדף העסקי באמצעות אוהדים, חברים, עוקבים, שיתוף בקבוצות וכו'. לשם כך יש להעלות תכנים בעלי ערך ומעוררי עניין שימשכו את תשומת ליבו של קהל הלקוחות.

קידום ממומן – או בשמות נוספים: פרסום ממומן, מודעות פייסבוק, כשמו כן הוא – יצירת מודעות או שימוש בפוסטים קיימים בדף העסקי והפצתם בתשלום, באמצעות המערכת המתקדמת של פייסבוק.

ועתה נעבור לרכיבים מחוץ לפייסבוק.

מהו "דף נחיתה"?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד שמשמש למשיכת קהל היעד למטרה מסוימת.
הגישה אליו תעשה באמצעות קישור חיצוני מהרשת החברתית, מגוגל או מחומרים פרסומיים שונים.
ניתן להקים את דף הנחיתה כחלק מאתר או באמצעות מערכת דיוור ייעודית.

בדף נחיתה יהיה מוקד מכירתי אחד והמסר יניע את הלקוח לפעולה כגון: רכישת מוצר, השארת פרטי התקשרות, הרשמה לרשימת תפוצה וכד'.

מהו "באנר"?

באנר הוא למעשה מודעה פרסומית באינטרנט המיועדת למשוך את תשומת לב הגולש.
השימוש במילה בדר"כ נוגע לפרסום באתרים השונים ברחבי האינטרנט.

אני מקווה שהארתי לך קצת את ההבדלים בין המושגים השונים.

שרון פל – נראות וירטואלית לעסק שלך

בקרי אותי בפייסבוק
להורדת המדריך החינמי "מדריך ל-5 כלים לנראות מנצחת בפייסבוק" לחצי כאן

רוצה לדעת אם הדף העסקי שלך נראה טוב באמת?!

 

אפשר לשתף בלחיצת כפתור קטנה… 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מה דעתך על המאמר?
אשמח לתגובות :-) כאן למטה ⇓

כתיבת תגובה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

יש לך אתר?

אתר תדמית מתבנית ב- 2399 ש"ח בלבד

פרטים נוספים בטלפון

054-2310735
מבצע